środa, 26 marca 2014

Są chwile

Naprawdę nie powinnam narzekać. Okropnie nie lubię narzekać, kręcić nosem, wybrzydzać, wymagać od innych, chcieć więcej niż mam. A czasem mi sie to zdarza, jak każdemu. Nie lubię. Nie lubię i już.
Tyle wspaniałych rzeczy przecież jest do mojej dyspozycji - dach nad głową, ciepłe łóżko, własny pokój, dobre jedzenie.. Wyniki na uczelni zadowalające, wspaniała drużyna o której zawsze marzyłam się rozwija, praca może nie najlepsza ale zawsze to jakaś, zdrowie pozwala normalnie funkcjonować a w dodatku jest przy mnie wspaniały facet, który naprawdę mnie kocha


po co chcieć więcej? tyle w zupełności wystarczy
każdy ma swoje małe lub duże powody do szczęcia i tego się trzymajmy
zazdroścmy sobie, nie innym, każdy z nas jest wyjątkowy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz